life is easier - when i see you smile.

. idag har vi haft det dåligt. mycket dåligt. vilket är tråkigt faktiskt. då vi har två prov den här veckan :( vi gör så gott vi kan med järnbristen. men det knäcker mig än - tydligen. mat är inte kul om dagarna längre. har lyckats slänga in mig 2 äpplen och 2 knäckebröd idag. ska försöka äta nu med esking när han kommer hem från jobb. han äter så otroligt sött att han kan ge aptit till vem som helst. jeg har savnet dig esking. det har jeg virkeligen! (lite danska också:P) kära mor tyckte synd om mig, så hon tog med sig bagage från landskrona vilket innehöll en syster, en kusin, en bror och många presenter till tösen. kläder i alla möjliga former och färger. det var kul =) och det tackar vi för.
.
. däremot så vill vi hälsa till kära svärmor. tydligen inte endast svägerskan som läser bloggen. vilket vi tycker är riktigt kul. och det sporrar mig bara till att uppdatera lite oftare. sorry esking. du vet att jag älskar när du läser den =) det var ju trots allt du som fick mig att börja igen! fick lite klagomål på att bilden på folket var dålig. vilket jag inte tycker. men jag har en ursäkt. hittar dock inte minneskortet med fler bilder. så får ta minneskortet från kameran och där finns det inte så många bilder. vilket kanske är lätt att förstå med alla bilder från Las Vegas på bloggen, men knappt någon från Miami, Orlando, Thailand, London eller New York :( Det får bli vårt nästa mål - att hitta våra cd och minneskort. Vi har ju faktiskt mer eller mindre renoverat fördigt så nu kan vi inte skylla på det :P
.
. så imorgon när svärmor är ledig. vilket hon är varje onsdag =) efter hem till gården, fikan och besöket hos morfar, så kanske du tar en sväng till datorn. då vill vi att du ska se vår hälsning till dig =) HEEEEJ SVÄÄÄRRRMOOOR! :D och HEEEEJ SVÄGERSKA. det är jätte roligt att ni tittar förbi. betyder jätte mycket för mig. så hur känns det att bli faster respektive farmor? det är inte bagateller det där :P tiden smyger sig fram. kan knappt förstå att vi är i 9:e månaden nu. och att det är typ nu när som helst. känns det som iaf. jag har till och med lurat eksing med att mitt vatten har gått. men tji fick jag. han har ju levt med luringar till föräldrar som drar små spratt hela tiden. så den köpte han inte. vilket jag inte förstod. jag ville ju att han skulle skrika i panik. men icke sa nicke.
.
. idag har vi fått oss ett par nya byxor. riktigt kul att min storlek passar mig än. byxorna införskaffades trots att det inte gick att knäppa dom. men mamma övertalade mig med att det endast är en månad kvar. ska bli så skönt att ge sig ut och springa sedan. 1 mil på morgonen. vilken härlig känsla det ska bli. behöver dock träna upp den här rumpan också. känns som att den inte tillhör kroppen alls längre. minns ni cow and chicken från CN programmet. ja. ungefär så känns det alltså. helt seriöst. MÅSTE då också påpeka att svägerskan har trimmat sin kropp rejält. hennes kropp har riktigt fin form och hon har "paketet". vackert ansikte. snygga fasta ben. sexig rumpa. smal midja. och brösten som gör henne till en kvinna. dvs allt mer än vad jag har :P och det är inga fjäskord eller bloggord. jag säger det till henne så fort vi ses. hon är riktigt riktigt snygg.
.
. nu har esking kommit hem. vi ska försöka slappa lite innan sängen kallar. sen får vi se vad som händer imorgon. och hur snäll tösen är mot mig. hon verkar redan nu gilla far mer. fars lilla busunge. näää , nu ska vi bege oss. vi ville bara hälsa till våra kära där hemma i bjärred och malmö. vi tänker på er. PUSS PUSS
.
- så här känns min rumpa nu. seriöst alltså :(
.
- de eviga kärleksparen. hihihi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0