you're the best decision i've ever made.

. blev en hyfsat sen kväll igår. esking kom hem strax efter midnatt. åt ett litet mellanmål och sen var det bums i säng för hans del. jag blev fastbunden vid tv:n då "the best man" började riktigt sent. men jag gav mig efter en stund då jag fann mig själv framför datorn ist för att verkligen kolla på tv:n så jag bumsade brevid esking , strax därefter.
.
. nu har vi vaknat. käkat frukost. fixat det som skulle fixas innan esking stack till jobb igen! jag inväntar samtal från mina föräldrar så att jag vet när och om de kommer idag. om man ska tyda vädret så blir det nog inte av. men man vet aldrig. hade varit riktigt kul. för jag har saknat lillebror jätte mycket. trots att vi tjaffsar typ varje gång vi ses. det är puberteten som smyger sig fram. men jag vill inte erkänna att han börjar bli stor så jag skyller på att det är saknaden då vi ses så sällan.
.
. nu ska jag göra som mor i bjärred. luta mig tillbaka och slappna av i soffan! önskar esking kunde göra det han också. han hade behövt vila lite. men ikväll väntar gladiatorerna - ska bli så kul. Jims värld på tv nu. så vi hörs gott folk. jag hoppas att ni får en jätte trevlig lördag!
.
, New York - 2011 :)
.
. we're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0