you're the apple of my eye.

. så nu var vi här igen. känner att jag börjar bli duktig på det här med att uppdatera. jag håller mitt ord iaf. det visade sig att vädret inte stoppade min familj. dem dök upp här glada och redo att jobba. tror dock inte att de var beredda på att det skulle ta sådan tid :) men allt blev klart iaf.
.
. lillebror och jag stack till väla. handlade lite fotbollskort till honom. därefter hade vi ärenden på ikea som skulle fixas. det gjorde vi också. till sist hamnade vi på coop och köpte in lite smått och gott till oss. vilket vi faktiskt glömde att äta upp. mycket mycket märkligt. men allt blev klar till esking och mig. vi klagar inte precis. dock är det lite trist att lillebror och jag kom bort från tanken att spela monopol. då han hade med sig spelet och allt. en annan gång. kanske :)
.
. esking missade min familj med några minuter. trist men dem hinner ses en annan gång. jag fixade mat till esking medan han duschade. sen var det gladiatorerna för oss två. till det åt vi glass. riktigt gott! nu ligger vi och slappar i soffan. snart blir det väl sängdags för esking då det är fullt schema imorn också. först ska han jobba ett morgonpass. sen ska vi till malmö på middag. ska bli riktigt mysigt. hoppas dock på att mitt vatten inte går i deras soffa. hur mycket tror ni att dem hade uppskattat det liksom? haha. nej , nu ska jag inte säga för mycket. för då händer det säkert. just my luck.
.
. det var riktigt kul att ha min familj över idag. hann inte se dom så värst mycket då lillen och jag var på språng en hel massa. men det är skönt att skratta med dem om helt onödiga saker. bakade äppelpaj till mamma som hon fick med sig hem , då hon älskar äppelpaj. det blev hon såååå glad för. vilket gjorde mig glad. jag fick ge tillbaka lite för hjälpen jag fick idag. de har verkligen arbetat hårt. och stackarna ska upp tidigt imorn också då lillen har cup. vi håller tummarna för honom.
.
. försöker slänga in någon imorn om middagen. men nu ska jag krypa tätt intill esking och mysa lite. det behövs för jag har verkligen saknat honom något otroligt. känner mig sjukt ensam över dagarna då han jobbar andra skift. känns som att hela dagen försvinner. men nu är det dags att ta tag i det. vi ska luta oss tillbaka i soffan under vars en filt och bara njuta av lördagskvällen. hoppas att ni alla gör detsamma. det behövs dem här dagarna då det bara regnar och är trist. ta hand om er. så hörs vi väl snart igen! vi skickar en hälsning till bjärred och malmö ikväll. många kramar.
.
, brooklyn bridge , New York - 2011!
.
we're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0