i cross over lines and broke all the rules. and baby i broke them all for you.

. Ok så vad har hänt sen sist? förutom att jag är helt utmattad. lagom trött på den här förkylningen som aldrig bryter ut. den kommer fram och irriterar när det passar den. usch nej fan! i förrigår fann jag mig själv sova middag två gånger :S något otroligt olikt mig. igår hann jag inte sova någon middag alls. vilket verkligen visades mot kvällen när jag skulle lägga mig. jag har faktiskt inte ens något minne utav att ha lagt mig för att sova. så trött var jag. idag har jag lyckats sova middag , efter att ha betat av att-göra listan innan esking stack till jobb. sov lite mer än önskat , men är dock fortfarande döds trött. det här funkar inte liksom!
.
. idag har vi handlat spolarvätska och lite produkter till att hålla den nya bilen fräsch, väl behövligt då bilen är svart och det är halva bilen som esking säger. därefter fick vi köra till verkstaden igen för att sätta dit en antenn då dem råkade ta sönder den vi hade då bilen var på service efter olyckan. klantskallar. sedan åkte vi till maxi och fiskade upp lite chokladnyheter. ballerinakexen ska man skita i. smakar vanliga cookies då man inte alls får den krämiga chokladen som utlovas. riktigt trist. nya kexchokladen är tråkig den också. och då är jag en som ÄLSKAR all sorts choklad. det går bara inte. jag måste dissa. cloetta ska ha tummen upp för sin nya power break. den var god. tyckte esking också. borde ha köpt kinder maxi då det var 4 för 10kr :P kinder sviker aldrig. alltid lika gott - helt enkelt. för att avsluta trippen så körde vi mot väla där vi skulle till KappAhl och hämta ut en valfri body till tösen. helt gratis =) roligt med sådana erbjudanden!
.
. vi kom hem. åt. sen packade esking sina saker för jobb. saknar honom något otroligt. nu känns det lite trist att bo ifrån både familjerna. känner mig så sjukt ensam under dagarna. jag vet att esking gör så gott han kan. och jobba måste man ju. dessvärre fick vi inget schema utdelat för den här veckan då läraren tydligen fortfarande är sjuk :S så det har varit en hemmavecka för mig. riktigt trist. men jag har försökt att vila då alla säger att man ska vara utvilad inför förlossningen. jag tror jag ångrar mig när det kommer till mina datum. 18-20 är ganska snart. jag var faktiskt inte beredd på att februari skulle gå så här snabbt. det betyder ju att ifall jag gissar rätt så är hon här om senast 11 dagar. PANIK !
.
. nu har svärmor också gissat sig fram och säger 7 mars. vilket egentligen var det första beräknade datumet , dem sätter ju ett för sista mensen och ett efter ultraljudet. men vem mer fyller år den 7 mars om inte tösens far. så mor i bjärred tror att tösen följer fars fotspår. vilket inte är helt omöjligt då dem två har skapat ett team mot mamma. de lyssnar bara på varandra , inte på mig!! jag har redan fått inblick på hur framtiden kommer att se ut :) haha. så vem av oss vinner. svägerskan säger 22-24 februari. det är iaf några dagar efter mig. lugnar mig lite. jag vet att jag förlorar. eller borde göra. för är tösen smart så håller hon sig kvar några dagar extra. den här kylan kan inte vara kul att mötas av. snacka om ett bra första intryck världen och livet kommer med. stackars tös.
.
. ne , nu ska vi lägga oss i soffan och kolla lite på tv. umgås med mor i bjärred på distans. det funkar väl? förresten så fick esking ett samtal angående barnvagnen. han missade det dock då han är på jobb. men vi ringer imorgon. och har den anlänt så kan det hända att vi dyker upp lite imorgon efter att ha hämtat den. måste måste måste komma ihågs fars överraskning! ett måste. njut av kvällen , så hörs vi.
.
- en inte så snygg bild. men vi bjuder på oss själva som alltid. ikk også esking? här är vi i vecka 36!
.
. we're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0