what makes you happy?

. god morgon söndag. blev en sen natt även igår. tror klockan hade passerat 1 då jag hamnade i säng. tv är farligt alltså. jag fastnar sååå lätt. även om det kan gälla en serie jag har sett x antal gånger. nu har vi avnjutit en god frukost med TUNELLA (nutella , jag kör fortfarande med mitt eget namn) så jävla gott. esking tog sig också en sådan macka. ladda med socker nu inför arbetsdagen. nåväl. han har åkt och jag saknar honom redan. börjar nu kl 8 och är hemma strax efter två. om allt går enligt planerna. så jag har lite mer än 6 timmar på mig att iaf duscha. vilket kan vara svårt. då man är sjukt osmidig med mage :P haha.
.
. nej nu ska jag vila lite , sen får vi ta dagen som den kommer. god morgon till er alla iaf. så hörs vi nog lite senare.
.
. we're out.

Kommentarer
Postat av: bakbloggen

Izvini sto tek sad odgovaram,al uvijek zaboravim :-((



hehe pa to bas nije hastigt,dugo ste se poznavali ;-)) bas fino,roligt att höra när folk vill gifta sig hehe..finns hur många som helst par idag som inte alls tänker på äktenskap å som inte alls betyder något för dem .. Brak je nesto najljpese :-) ( barem za mene ) hehe...



Eto, inte långt kvar nu :-p till å med jag tycker det ska bli spännande, iför sig tycker jag alltid det är när någon ska föda just för att jag vet hur det är :-D För mig började det kännas verkligt när jag började köpa bebis kläder :p bilo je cudno skroz..i onda krevet,pa kolica å massa annat .. :-)))

Jel vi zivite u hbg? vi var där i torsdags å fikade :-))



:-*

2012-02-25 @ 13:35:30
URL: http://hube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0