our first kiss felt like we could stop the time.

. andas in. andas ut. andas in. andas ut. jag sluter ögonen med ett leende på läpparna och fokuserar på hur tungt han andas. det passar utmärkt till en sen kväll som den här - då regndropparna knackar på fönstret. att höra honom nära skapar en trygghet jag inte vill leva utan. han är min hjälte - min räddare.
.
. mörkret har omfamnat mig. kylan har bedövat mig. men hans närvaro har lugnat mig. lärt mig att acceptera det här. tiden flyger verkligen förbi och lämnar plats åt verkligheten som smygandes fram skrämmer livet ur mig. är det här min verklighet? är min tid förbi? regndropparna faller - men dem talar inte. så i min ensamhet och deras tystnad står vi kvar med samma fråga.
.
. i bakgrunden hör man nedstämd musik som inte har någon betydelse. ändå väljer jag att spela musik som jag hör - men inte lyssnar på. istället befinner jag mig någon annanstans. i en annan värld. med en annan känsla. helt själv? det är jag aldrig. han står alltid vid min sida och vakar över mig. det känner jag inom mig - även om jag inte alltid kan se det.
.
. jag blickar ut över min framtid. jag sluter ögonen och finner mig själv att le - igen! är det här vad mitt liv har att erbjuda mig? jag blickar ännu en gång. för min egen skull. för att förstå att det verkligen händer. allt det jag inte ville ha utav mitt liv. visade sig vara exakt det jag behövde för att växa som individ. här står vi idag. och växer - tillsammans. för vi gör det alltid så.
.
. jag inte bara hör - jag även lyssnar på regnet som med en skönhet i ljudet säger att allting kommer att ordna sig. jag tror på orden. jag tror på mitt hopp. jag må sitta ensam. men hela min framtid finns runt omkring. jag har honom i sängen - därifrån försvinner han aldrig. en kärlek så stark och oersättlig. jag har henne - tösen. jag känner hur hon lever inom mig. och vi har vårt hem , delat på tre - en bit för var och en. så min fråga är egentligen - vad var det jag inte ville ha? för nu har jag allt man kan önska sig. - oändlig kärlek och en familj. jag har lyckats. det vet jag att jag har!
.
- esking och jag gör pussreklam för Hersheys - Times Square , New York.
.
. we're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0