this is our home. this is where we belong.

. har man lovat så har man. uppdaterar om hur dagen har gått idag. för det första så ville varken esking eller jag vakna när klockan ringde. så det gjorde vi inte heller. men vi fick ändå dra oss upp efter att ha snoozat ett tag. SKÖNT! vi käkade frukost. som fortfarande är en tråkig upplevelse med tanke på illamåendet. men alltid mysigt att hålla esking sällskap. därefter stack esking för att träna och jag som har myror i brallorna kunde inte hålla fingrarna borta från att städa hela hemmet. trots att esking sa att jag inte SKULLE. den sidan kommer från min pedanta far.
.
. jag hann städa. diska och laga mat till esking innan han kom. klapp på axeln då jag faktiskt är höggravid :P strax efter maten så kom far från bjärred och det var dags att bege sig på en liten tripp. vi åkte till bauhaus och handlade in det vi behövde för att projektet skulle genomföras och sen bar det av hemåt igen för att sätta igång. medan pågarna borrade och grejade så lagade jag mat till dem. idag blev det dessvärre inte vårrullar till älskade far. men han tyckte om maten som serverades. jag och mina magiska händer bjöd på lasagne. vilket uppskattades. skit kul att höra faktiskt.
.
. projektet i hallen blev sjukt snyggt och över förväntan. vi måste tacka far ännu en gång både för hjälpen och för idéen. han kan verkligen sin sak. nu har jag fått upp skorna vi hade i lägenheten. tro f*n att min shoeoholic här hemma tog upp 3 av 4 hyllplan. tanken var ju sen tidigare idag att vi skulle köpa fler hyllplan och efter att ha fått upp eskings skor så ser jag att det lär behövas.
.
. jag är nöjd med renoveringen. nu är det små detaljer som lampor och gardiner som ska upp. vilket mina föräldrar kommer och fixar imorn. gardinerna iaf. då esking och jag varken har hittat eller tittat så mycket på belysning. men det kom med tiden det också. helst innan tösen kommer. samtidigt som jag vill att hon kommer ut här och nu. så vill jag se om hon följer sin far och föds på hans födelsedag. man vet aldrig =)
.
. nej , nu ska det inte bli så långt inlägg igen. jag uppdaterar lite mer imorn ifall tiden räcker till. esking ska upp och jobba medan jag grejar här hemma med min familj. när esking kommer hem så ska det hejas på gladiatorerna!! ska bli en mysig lördag. för söndag är det återigen jobb , innan vi drar på bjudning i malmö. men det återkommer vi med sen. ha en fortsatt trevlig helg gott folk. och mor i bjärred - du saknades idag. jag hoppas att du värmde soffan gott. KRAM!
.
. Miami 2011 - käkar på nexxt efter att ha tatuerat oss på vår 6månadersdag som gifta!
.
. we're out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0