the stories don't mean anything when you've got no one to tell them to.

. jag är tacksam för alla kommentarer , men har ni frågor att ställa så skriv gärna vem det är som frågar. skriv också ifall ni vill att kommentaren publiceras eller inte. jag är inte märkvärdig , men jag vill inte svara på frågor till vem som helst. oavsett fråga. första bokstaven av ert namn hjälper mig ingenting. finns kanske en anledning till varför jag har valt att inte nämna några namn alls i bloggen?! MEN för att besvara din fråga , Z. Både min man och jag är 23 år. dock fyller vi 24 i år =)
.
.
SHOMBE. jag har försökt att besvara din kommentar på din blogg. men du har sånt säkerhets skit så att man inte kommer in. eller så har du inte verifierat min förfrågan. jag vet inte. huvudsaken är. att ni två töser är välkomna den 17-18. esking och jag har ingenting planerat men vi vet dock aldrig vad tösen planerar för oss. =) aa. vill du se mig med mage så får du nog skynda på lite :P inom snar framtiden ska den förhoppningsvis väck!! tack duso. vi ska försöka göra det bästa vi kan för att vara så bra föräldrar som möjligt. det svåraste är nog fortfarande att smälta att det händer oss. men som sagt. en dag i sänder. hon kommer ju dessutom att ha tre av världens bästa kusiner som tar hand om henne. det är inte fy skam =) PUSS DUSOOO! hälsa familjen <3
.
.
- Sveriges starkaste man och esking (sveriges blivande starkaste man) ni kramas nu , snart är ni rivaler :P
.
. we're out.

Kommentarer
Postat av: Z = Zeljana

hej, nisam znala da ne odgovaras na pitanja ako ne napises svoje ime, men jag förstår att du inte vill göra det:) men gulligt att du svarade ändå:)

neka vam je sa srecom sa malom bebom:)

du behöver inte publicera det här ifall du inte vill.

kramar:)

2012-02-06 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0