i would. if i knew i could. all over again!

. till zeljana: då förstår du min reaktion. det är roligt att ha dig här och det hade varit ännu mer kul att behålla dig som en läsare. det är bara att kommentera. det är ju nästan det som är hela meningen med att blogga. kommentarerna gör det kul och sporrar en till att uppdatera. tack för det. det är faktiskt riktigt mysigt att veta att man har nått det man vill och att man har lyckats i livet. jag älskar det faktum. jag vill plugga då jag är en riktigt skolnörd. jag älskar skolan! nist. så långt var det inte. inget att ursäkta sig för. hur gammal är du då? sta mi ti cinis i odalke si? Ha det jätte fint. =)

Kommentarer
Postat av: Zeljana

om man gillar att plugga så ska man helt klart göra det:) vad vill du plugga för något då? Jag fyller 23 år om några månader, bor i Linköping och pluggar 4e året på en civilingenjörs utbildning här. Snart är det inte långt kvar tills jag ska ut i verkliga livet! usch läskigt! haha

hade fint! :)

2012-02-11 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0