i became somebody, through loving you.

. idag har vi varit i skolan. gjorde provet. kändes riktigt bra. men det är ju plugghästen vi snackar om här va. fick högsta betyg dvs alla rätt på provet jag gjorde förra veckan. en klapp på axeln tack. roligt att återförenas med klassen. vi klickade så bra från allra första början - så lagom trist att man ser dem så sällan. däremot så har jag en underbar esking hemma. som är oersättlig. det slår väl ändå allt?
.
. i helgen tänkte vi dra oss mot föräldrarna. dvs både bjärred och landskrona. vi har en överraskning till far i bjärred. och landskrona har något åt oss. så win-win? har saknat folket faktiskt. måste sno åt mig all möjlig uppmärksamhet innan tösen kommer då hon kommer stå i centrum sen :( kommer bli svårt att vänja sig. men jag får väl fightas med min egen dotter. så vuxet det låter. min dotter. iaf. när vi ändå snackar om henne så tänkte jag visa mitt favoritplagg av hennes kläder. hon har ju fått en hel del. men den här slår nog allt. blir kanske en liten nörd som mamma? Hoppas =) hihi!! lätt bästa köpet vi gjort esking.
.
. esking är och jobbar. saknar honom redan. mamma i landskrona har bjudit över mig på tårta då min kusin som är på besök fyller år. mhm , grön marsipan hade gjort susen nu. men jag vet inte när esking kommer hem. vill inte riskera att missa honom :( vi har dock två bilar igen. df ska vi mot landskrona för att lämna min fars bil som vi har lånat medan vår har pysslats om efter att den äldre damen backade in i oss. stackars vår skönhet. men den överlevde slaget :P tuff familjemedlem vi har. that's what i'm talking about.
.
. uppdaterar kanske lite senare. nu ska jag koppla av i soffan. ni vet så som mor(läs:svärmor) har lärt mig =) måste bara hitta ett bra tilltugg också. choklad kanske? haha. vi ses people.
.
- är den inte helt underbar?
we're out.

Kommentarer
Postat av: Z

Hej. Undrar bara hur gammal du är? Och vad det är du pluggar?:)

Kramar

2012-02-02 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0