and as you cried in my arms, you woke up my heart.

. till zeljana: izvinjavam se ako sam låtala kao surpuppa. det är alltid kul med kommentarer , al är man nyfiken så får man bjuda på iaf sitt namn. nej pa kako ces znati kad nisam na javila prije =) kan jag fråga hur du hittade hit. jel se znamo od nekle? studeram administration. det är inte vad jag brinner för. nego sam morala odkaz dati till mitt kära jobb u danskoj när vi blev gravida. klarade varken av att pendla eller jobba då jag fick upp allt de 4 första månaderna. efter 4 månader hemma så fick jag flipp och skrev in mig på vad som helst - bara det innehöll matte. för att underhålla mig själv lite =) puno ti hvala. nek i tebe sreca prati!!
- någon mer än esking och jag som tycker om den här reklamen?!
.
. we're out.

Kommentarer
Postat av: besiima

*Hehe, ett STORT tips: LYSSNA INTE PÅ NÅGON angående förlossning ifall de har något negativt att säga,tro mig det påverkar...jer allas förlossningar är inte likadana! Svi su razliciti.. Förlossning är något fint ( i den stunden kanske man inte tänker så ) och något man alltid kommer att minnas...ja sam samo imala lustgas :p + något spruta de tog i baken, neznam za sto je bilo :p tror det var att lugna ner mellan värkarna..kände inte av den dock :p.. hehe..

; hehe ja nemam pojma sta je bmi,hb å sånt:p jag gick upp ungefär 21kg :p imam jos ca 8-9 kg att gå ner till min start vikt innan graviditeten :-))..



;Pa jesi srela si moje onda na brodu prije 2 god kad smo isli za bosnu? :p hehe att vara gravid har den påverkan att man glömmer saker lätt :-p..A dobro su moji hvala Bogu,rade i tako, det vanliga..:-) pa jos mu u malmö, moji zive na rosengård a ja sam odma kod Mobilia :-)

; Pa jesam navikla sam se sada,znas jag har passat mina syskon mycket så det är inget som är ovanligt förutom att det är DITT eget barn nu :-)..

; A kad si se ti udala??:-) var det något du planerade eller det kom hastigt? hur känns det nu när du snart blir mamma?:-))*



PUSS! :-*

2012-02-07 @ 12:15:06
URL: http://hube.blogg.se/
Postat av: Zeljana

jag tog inte illa upp, hade också uppskattat om någon skrev sitt namn:)

nej vi känner inte varandra, jag råkade bara komma hit av en slump:) klickade mig runt på några bloggar och hittade hit:) sen tyckte jag du verkade så söt och så mysigt att du har hittat mannen i ditt liv som du ska ha barn med, så ville kommentera lite :)

Okej, kan förstå det kan va jobbigt att bara va hemma, men sen när bebisen blir lite större kanske du kan plugga det du verkligen vill, ifall du vill plugga:)

oj detta blev visst lite långt, izvini:P

kram

2012-02-07 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0